Deutsch English
HomeStatutColectivCursuriDotariModele 3DLink-uri utile
 

STATUT
privind organizarea şi funcţionarea
CENTRULUI DE CERCETARE ŞI IMPLEMENTARE A METODELOR NUMERICE

- CCIMN -


Cap. I. CONSTITUIREA

Art. 1. Centrul de cercetare şi implementare a metodelor numerice se înfiinţează în baza Ordinului 535/25.11.1998 şi funcţionează în conformitate cu următoarele acte normative în vigoare: Legea 84/95, Legea 128/97, O.G. 25/95, Ordinul M.E.N. 3176/21 01.98, Adresa M.F. 3706/125369/94, Regulamentul de desfăşurare a activităţii de cercetare în ULBS. (detalii)

 


Proiect finanţat de
UNIUNEA EUROPEANĂ

Acest site web nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a Comisiei Europene. Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor site-ului web.

Pentru informaţii despre celelalte programe finanţate de Uniunea Europeană în România, cât şi pentru informaţii detaliate privind aderarea României la Uniunea Europeana, vă invităm să vizitaţi adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene în România."

Achiziţii publice pentru proiectul Specializarea cadrelor didactice din învăţământul secundar, profesional şi tehnic în proiectarea asistată de calculator

Proiecte finanţate de UE in perioada:

Aprilie 2010 - Martie 2012-
  • Specializarea cadrelor didactice din învăţământul secundar, profesional şi tehnic în proiectarea asistată de calculator

  • Decembrie 2008 - Noiembrie 2009-
  • Elaborarea/revizuirea de standarde ocupaţionale pentru domeniul mecanic/electromecanic
  • Specializare în proiectarea asistată de calculator în domeniile: arhitectură, construcţii şi amenajări interioare

  • Ianuarie 2007 - Ianuarie 2008 -
  • Formare profesională în domeniile CAM, CAD şi aplicaţii Office

  • Noiembrie 2004 - Noiembrie 2005 -
  • Formare profesională şi specializare în domeniul IT (CAD, aplicaţii MS-OFFICE)


    Viewable With Any Browser
    educationatlas.com
    educationatlas

     
     
         
    Copyright @ 2009-2010 by CCIMN. All rights reserved.